راهنمای سئو برای محتوای Explainable AI

تولید محتوا سئو شده با هوش مصنوعی آکادمی پارسا مجیدی

اگر محتوای شما بیش از حد طولانی باشد یا سرعت بارگذاری آن زیاد باشد، ممکن است در این فرایند با شکست مواجه شود و به نتایج جستجوی هوش مصنوعی راه پیدا نکند. به منظور سئو محتوای سایت برای هوش مصنوعی و دیده شدن در نتایج آن سعی کنید از ذکر مطالب بیجا در متن پرهیز کنید و بهینه سازی سرعت سایت نیز فراموش نشود. حالا که به ابزارهای هوش مصنوعی برای سئو دسترسی داریم، باید ازشون برای ایجاد ارزش واقعی استفاده کنیم. یادتون باشه، سئو یعنی ارائه اطلاعات مفید، ارزشمند و شخصی سازی شده به کاربران واقعی. استفاده از هوش مصنوعی در تولید محتوا سئو شده، مزایای بسیاری دارد که می‌توان به آنها اشاره کرد.

هوش مصنوعی یک مولد اشتراک گذاری است که اطلاعات نسبتاً خوب و نسبتاً دقیق را در مجموعه ای خیره کننده از موضوعات بسیار آسان می کند. انسان ها هرگز در این بازی هوش مصنوعی را شکست نخواهند داد دلیلی هم برای شکست دادن هوش مصنوعی در ارائه محتوا و اطلاعات ندارند. با توجه به اینکه محتوای هوش مصنوعی بر اساس سایر محتوای موجود در وب تولید می شود و امکان کپی بودن آن وجود دارد، گوگل می تواند وب سایت شما را به دلیل عدم اعتبار جریمه کند. این تاکتیک‌های تازه‌سازی می‌تواند به محتوای فعلی شما کمک کند تا چهره‌ای را که برای عملکرد خوب در این دوره جدید مرورهای هوش مصنوعی گوگل نیاز دارد، به شما بدهد. اگر از Cloudflare یا AWS WAF برای امنیت وب‌سایت خود استفاده می‌کنید، مراقب تنظیمات سختگیرانه در برابر ربات‌ها باشید. چرا؟ زیرا این تنظیمات می‌توانند دسترسی خزنده‌های هوش مصنوعی و عوامل جستجوی مبتنی بر AI را به محتوای سایت شما مسدود کنند.

استفاده از هوش مصنوعی جت سئو برای تولید محتوای خلاقانه، منحصر به فرد و سئو شده کار بسیار ساده‌ای است. برای استفاده از هوش مصنوعی جت سئو، کافیست که کلمه کلیدی خود را وارد کنید و تنظیمات اولیه را انجام دهید. به عنوان مثال، فرض کنید که می‌خواهیم یک مقاله جدید با کلمه کلیدی تولید محتوا با هوش مصنوعی بنویسیم. برای این حالت، لحن محتوا را در حالت طبیعی قرار داده، نوع محتوا را وبلاگ و زبان فارسی را انتخاب می‌کنیم. هوش مصنوعی می‌تواند به تحلیل شبکه‌های لینک‌ها بپردازد و استراتژی‌های مؤثری برای ایجاد لینک‌های ورودی (backlinks) ارائه دهد. این ابزارها می‌توانند سایت‌های معتبر و مرتبط را شناسایی کرده و پیشنهاداتی برای ایجاد همکاری با آن‌ها ارائه کنند.

این فناوری پیشرفته با استفاده از الگوریتم های پیچیده، قادر است ساختار زبانی، قواعد نگارشی و حتی لحن های مختلف را درک کند. این قابلیت به آن اجازه می دهد تا محتوایی تولید کند که نه تنها برای موتورهای جستجو بهینه شده باشد، بلکه برای مخاطب نیز جذاب و قابل فهم باشد. در ادامه، لیستی از ۱۰ ابزار برتر هوش مصنوعی برای سئو که می‌توانند به شما کمک کنند تا سایت خود را بهینه کنید، تولید محتوا را ارتقا دهید و رتبه بهتری در نتایج جستجو کسب کنید، معرفی می‌کنیم. این بخش از دوره آموزشی به بررسی نتایج و تجربیات دانشجویانی که این دوره را گذرانده‌اند، می‌پردازد. در این دوره، دانشجویان با آموزش تئوری‌های هوش مصنوعی و سئو، توانستند با استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی و تکنیک‌های سئو، محتوای سئو شده و با کیفیت بالا تولید کنند. بک‌لینک گرفتن با انکر تکست (Anchor Text) «خرید پاوربانک شیائومی» یا «هندزفری بیتس» یا… برای این محتوا فکر خوبی نیست!

Canva یکی از ابزارهای محبوب طراحی گرافیک است که به کمک هوش مصنوعی، فرآیند تولید محتوای تصویری را ساده‌ تر و سریع‌ تر می‌کند. این ابزار برای افرادی که نیاز به طراحی تصاویر، اینفوگرافیک‌ ها، بنرها، پست‌ های شبکه‌ های اجتماعی، و سایر انواع محتوای گرافیکی دارند، بسیار مفید است. در این آموزش، به شما نحوه استفاده از قابلیت‌های هوش مصنوعی Canva برای تولید محتوای تصویری جذاب را نشان خواهیم داد. ChatGPT، مانند سایر ابزارهای تولید محتوا با هوش مصنوعی، بر پایه مدل‌های زبان طبیعی آموزش دیده است. این ابزار می‌تواند الگوهای زبان را درک کرده و کلمات و جملات مناسب را در یک دنباله قرار دهد.

چراکه گوگل از موجودیت‌ها برای شناسایی و درک تصاویر هم استفاده می‌کند.در واقع وقتی کاربر یک کوئری را جستجو می‌کند، گوگل با تحلیل داده‌های متنی موجود در تصویر، به دنبال تطابق‌های معنایی با موجودیت‌ها می‌گردد. این داده‌ها در قسمت‌هایی مانند نام تصاویر، عنوان تصویر در وب‌سایت، توضیحات و متن جایگزین (Alt Text) گنجانده می‌شود. وقتی گوگل تصمیم گرفت که به جای تمرکزِ صرف روی کلمات کلیدی، دید بازتری داشته باشد و معنا و مفهوم واقعی صفحات را درک کند، مفهوم انتیتی مطرح شد. در این راهنما از بخش آموزش سئو در سایت پارس‌پک، با مفهوم انتیتی‌ها به‌صورت عمیق آشنا شده و مثال‌هایی را از انواع آن‌ها می‌بینید. همچنین از تأثیر انتیتی‌ها در سئو آگاه می‌شوید و از دید گوگل به موجودیت‌ها نگاه می‌کنید. تفاوت سئوی مبتنی بر انتیتی با سئوی مبتنی بر کلمات کلیدی را درک کرده و یاد می‎گیرید که چطور با پیاده‌سازی این روش مدرن سئو، چند پله از رقبایتان بالاتر باشید.

از این فناوری برای افزایش رقابت‌پذیری، شناسایی مشتریان بالقوه، ارتقائ رتبه‌بندی در جستجوها، افزایش سرعت و بهره‌وری تولید محتوا، توجه به کیفیت محتوا و اعتمادسازی محتوا استفاده می‌شود. اما باید توجه داشت که استفاده از هوش مصنوعی نیازمند درک عمیق از این فناوری و چگونگی استفاده صحیح از آن است. بنابراین، توصیه می‌شود که کسب‌وکارها در استفاده از این فناوری با دقت عمل کنند و در صورت نیاز به کمک از متخصصین در این زمینه استفاده کنند. در نهایت، هوش مصنوعی با توجه به پیشرفت‌های روزافزون خود، قطعا آینده روشن و پررونقی را برای حوزه تولید محتوا و سئو در پیش دارد. برای استفاده مؤثر از هوش مصنوعی برای تولید محتوای متنی، اولین قدم انتخاب ابزار و نرم‌افزار مناسب است.

ابزارهای هوش مصنوعی قادرند متن‌هایی خلاقانه و منسجم تولید کنند که از نظر ساختاری و زبانی بسیار شبیه به نوشته‌های انسان هستند. این ابزارها می‌توانند در مراحل مختلف فرایند نگارش، از جمله تولید ایده، تحقیق، نوشتن پیش‌نویس و ویرایش، کمک شایانی ارائه دهند. سئو (SEO) یا بهینه‌سازی موتورهای جستجو، به مجموعه‌ای از تکنیک‌ها و روش‌ها گفته می‌شود که به منظور بهبود رتبه‌بندی وب‌سایت‌ها در نتایج جستجوی موتورهای جستجو استفاده می‌شود. با پیشرفت تکنولوژی و ظهور هوش مصنوعی، ابزارها و تکنیک‌های جدیدی برای بهبود سئو به وجود آمده‌اند. در این مقاله، به بررسی نحوه استفاده از هوش مصنوعی در سئو و بهینه‌سازی سایت می‌پردازیم چون این روزها بحث سئو سایت با هوش مصنوعی بسیار داغ است. هوش مصنوعی در سال‌های اخیر نقش بزرگی در بهینه‌سازی موتورهای جستجو (SEO) ایفا کرده است.

ابزارهایی مثل Ahrefs، Moz، Screaming Frog و Semrush همچنان جزو بهترین های دنیای سئو هستن. این ابزارها هم دارن از هوش مصنوعی استفاده می کنن، ولی مزیت شون اینه که داده های واقعی و قابل اعتماد دارن. یکی دیگه از مراحل سنتی تولید محتوا برای سئو که هنوز هم رعایت میشه، شناسایی عبارت های جستجویی است که مخاطبِ هدف ازشون استفاده میکنه. وقتی به درستی انجام بشه، هوش مصنوعی میتونه به افزایش سریع‌تر دید آنلاین شما کمک کنه، زیرا ایجاد طرح‌های مقاله و اولین پیش‌نویس‌ها از طریق هوش مصنوعی میتونه زمان نوشتن رو به میزان قابل توجهی کاهش بده. اما در کل باید یه تایمی رو برای ویرایش محتوای تولید شده توسط هو ش مصنوعی بذارید (حداقل تا زمانی که ابزارها بهتر بشن). و این وظیفه نویسنده وب سایته که تمام تلاش خودش رو برای ایجاد محتوای با کیفیت بکنه.

در این مطلب با Google AI Overviews که در تاریخ 14 می 2024 در رویداد Google I/O معرفی شد آشنا میشیم. ببینیم چطور این تکامل از SGE، با ارائه خلاصه‌های تولید شده توسط هوش مصنوعی در بالای نتایج جستجو، تجربه کاربری رو متحول کرده و روی استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال تأثیر گذاشته. بیا ببینیم این تغییرات چه تاثیری روی رفتار جستجوی کاربرها داره و برای آینده جستجوی آنلاین و تولید محتوا چه معنایی داره. به‌عنوان مثال، یک سازنده محتوا ممکن است ایده‌های خود را به یک ضبط صوت بگوید و از دستورالعمل‌های ساختاری سنتی چشم‌پوشی کند. پس از ضبط، آن‌ها می‌توانند این مواد را به یک ابزار هوش مصنوعی مانند ChatGPT بارگذاری کنند تا آن را به یک سند صیقلی تبدیل کند. این روش اجازه می‌دهد تا محتوای به‌خوبی ساختار یافته تولید شود بدون اینکه بینش‌ها و دیدگاه‌های اصلی نویسنده قربانی شود، که در نهایت کیفیت کلی محتوای تولید شده را افزایش می‌دهد.

این یک تجزیه و تحلیل جامع از SERP ها ارائه می دهد و محتوا را با صفحات با رتبه برتر مقایسه می کند. در واقع، محتوای تولید شده به کمک هوش مصنوعی باید به قدری باکیفیت و ارزشمند باشد که بتواند نظر کاربران و موتورهای جستجو را جلب کند. با استفاده از هوش مصنوعی، نیاز به استخدام تعداد زیادی نویسنده کاهش می‌یابد. همچنین استفاده از خودکارسازی فرآیندها باعث می‌شود که زمان کمتری برای تولید محتوا صرف شود. استفاده از هوش مصنوعی می‌تواند تا 10 برابر هزینه‌های شما را برای تولید محتوای متنی کاهش دهد. استفاده از زبانی ساده و روان، جملات کوتاه و منظم، و رعایت قواعد نگارشی از دیگر نکات کلیدی در نگارش مقاله محسوب می‌شود.

دیگر مزیت استفاده از هوش مصنوعی در تولید محتوا سئو شده، افزایش کارایی سئوی سایت است. با تولید محتوای سئو شده با هوش مصنوعی، می‌توان به راحتی کلمات کلیدی مرتبط را بهینه کرد و باعث افزایش رتبه سایت در موتورهای جستجوی اینترنتی شد. با تغییرات در چشم‌انداز سئو (SEO) در پاسخ به تأثیر محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی، ضروری است که سازندگان محتوا استراتژی‌های خود را متناسب با آن تغییر دهند. تأکید بر اهمیت ورودی انسانی در حالی که به‌طور مؤثر از ابزارهای هوش مصنوعی استفاده می‌شود، می‌تواند به نتایج موفق محتوایی منجر شود که با انتظارات گوگل همخوانی دارد و ارتباط عمیق‌تری با کاربران برقرار می‌کند. یکی از مهم‌ترین امتیازات هوش مصنوعی در فروش و سئو، توانایی آن در بهبود عمل‌کرد وب‌سایت و رتبه‌بندی در موتورهای جستجو است. در نهایت، تولید محتوا با هوش مصنوعی یکی از بزرگ‌ترین تحولات دنیای دیجیتال به شمار می‌رود که می‌تواند در زمینه‌های مختلف به کسب و کارها کمک کند.

اساس Google AI Overviews این ایده است که “گوگل به جای شما سرچ می‌کنه.” این رویکرد اساساً درباره کارایی و عمق سرچه. سامانه ای که پیش روی شماست ، واسطه بین شما و مدل GPT-Turbo 3.5 از شرکت OpenAI است.با استفاده از این سامانه می توانید انواع مقاله های سئو شده را برای کلمه کلیدی موردنظر خود تولید کنید. این ابزار فرایند تغییر اندازه، جابجایی متن‌ها، تصاویر و عناصر را به فرمت دلخواه به‌ طور خودکار انجام می‌دهد. Magic Animate ابزاری جذاب در Canva است که به شما امکان می‌دهد متن‌ها و تصاویر را به‌ راحتی و با تنوع بالا انیمیت (متحرک) کنید. علاوه بر تصاویر، این ابزار می‌تواند ویدیوها و ارائه‌های حرفه‌ای تولید کند که در ادامه به جزئیات آن می‌پردازیم.

بسیاری از برنامه‌های تولید محتوا با هوش مصنوعی در بازار وجود دارند که می‌توانند به طور خودکار محتوا تولید کنند یا ایده‌هایی برای مطالب جدید ارائه دهند. با انتخاب یک نرم افزار مناسب مانند جت سئو، می‌توانید به سرعت محتوای با کیفیت تولید کنید که به نیازهای خاص شما پاسخ می‌دهد. با محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی می‌توانید سایت خود را برای موتورهای جستجو بهینه کنید و در نتایج جستجو رتبه بهتری کسب کنید. با استفاده از ابزارهای سئو مبتنی بر هوش مصنوعی می‌توانید عملکرد محتوا را تحلیل کنید و بررسی کنید که کدام محتوا بیشترین تاثیر را بر روی مخاطبان داشته است. یکی از دلایل اصلی اعتماد به مقالات تولیدشده توسط هوش مصنوعی، دقت بالا در تحلیل کلمات کلیدی و ارائه پیشنهادهای متناسب با رفتار کاربران است.

بازاریاب‌ها باید از آزمایش و تحلیل دقیق برای درک اینکه چطور تغییرات در ویژگی‌های جستجوی گوگل روی رفتار کاربر تأثیر می‌ذاره، استفاده کنن. این ممکنه بازاریاب‌ها رو به سمت توسعه محتوای دقیق‌تر و معتبرتری سوق بده که به راحتی توسط هوش مصنوعی گوگل قابل ترکیب باشه تا در Overviews ظاهر بشه. این فناوری که سال گذشته به عنوان SGE معرفی شد، حالا پالایش شده و به نوعی به Google AI Overviews تغییر نام داده، که عملکردش رو بهتر توصیف می‌کنه – یعنی ارائه یک نمای کلی جامع در بالای نتایج جستجو. در واقع اگر محتوای سایت شما به‌طور برجسته در یک خلاصه AI از گوگل نمایش داده شود، می‌تواند باعث افزایش دیده شدن و نرخ کلیک (CTR) آن شود. یکی از نگرانی‌های اصلی، وجود تعارض بین ارزش‌های انسانی و سیستم‌های هوش مصنوعی است.

ولی آیا همه شون ارزش وقت گذاشتن دارن؟ نگران نباشید، ما بهتون می گیم که کدوم ها واقعاً مفید هستن. استفاده از هوش مصنوعی در سئو هیجان انگیزه، اما اگر انتظارات غیرواقعی داشته باشی یا بدون برنامه ریزی واردش بشی، نتیجه ای که می خوای رو نمی گیری. سئوکارها برای اینکه خروجی‌های درستی از هوش مصنوعی بگیرند، به یه فرآیند محکم نیاز دارند. همه میدونند که سئوکارها و مشتریاشون تونستند با مقالات تولید شده توسط هوش مصنوعی به موفقیت برسند. خوبیه این قضیه اینه که الگوریتم های گوگل امروزه میدونند کدوم سایتها لیاقت رتبه های برتر توی نتایج جستجو رو دارند و کدوم ها باید حذف بشن.

اما تولید محتوای با کیفیت و سئو شده برای یک وب سایت، همیشه چالش‌برانگیز بوده است. در حالی که تعداد وب سایت‌ها روز به روز در حال افزایش است، سئو و بهینه‌سازی محتوا برای رتبه‌بندی بهتر در موتورهای جستجوی اینترنت، به یکی از اصلی‌ترین عوامل موفقیت وب سایت‌ها تبدیل شده است. استخدام نویسندگان و تولیدکنندگان محتوا می‌تواند هزینه‌بر باشد، اما با استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی، می‌توانید این هزینه‌ها را به میزان قابل توجهی کاهش دهید. این ابزارها به شما این امکان را می‌دهند که با صرف هزینه کمتر، محتوای با کیفیت و متنوع تولید کنید. در بیانی دقیق‌تر، موجودیت‌ها در درکی که هوش مصنوعی از منظور کاربر دارد و پاسخی که به او می‌دهد، نقش پررنگی دارند.

بخش “مردم همچنین می‌پرسند” در گوگل نشان‌دهنده سوالات متداول کاربران درباره موضوعات مختلف است. استفاده از این سوالات در محتوا می‌تواند ترافیک ارگانیک سایت را افزایش دهد. بهتر است از کلمات کلیدی مناسب استفاده کرده و سبک و لحن مورد نظر را مشخص کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پرامپت نویسی مقاله چگونه پرامپت بنویسیم را مطالعه نمایید. پس از انتخاب عنوان مقاله، جت سئو زیرتیترهای مقاله را بر اساس عنوان انتخاب شده به شما نمایش می‌دهد. پس از مشخص کردن زیرتیترهای مقاله، محتوای شما آماده است و می‌توانید خروجی مقاله سئو شده را به صورت فایل ورد یا فرمت HTML دریافت کنید.

سرویس قوی و پایدار که برای نصب و راه‌اندازی سیستم مدیریت محتوای وردپرس بهینه شده است. این چیزیه که مردم از زمان پیشرفت TikTok به عنوان یک موتور جستجو برای جوانان درباره‌اش صحبت می‌کنن، اما یک بار دیگه، به نظر می‌رسه الان واقعی‌تر شده. همونطور که گفتیم، توانایی این فناوری در ترکیب محتوا می‌تونه منجر به کاهش بازدید از صفحات سنتی بشه و درآمدهای تبلیغاتی رو به شدت تحت تأثیر قرار بده. بازاریاب‌ها باید در مورد جایگذاری محتوا و استفاده از استراکچر دیتاها به صورت استراتژیک عمل کنن تا هم در Google AI Overviews و هم در لیست‌های جستجوی سنتی دیده بشن. برای شروع، کافی است به بخش Magic Studio در صفحه اصلی Canva بروید و به پایین اسکرول کنید تا ابزار Text to Image را پیدا کنید.

همچنین هوش مصنوعی می‌تواند محتوا را بر اساس مخاطب هدف شخصی‌سازی کند و به این ترتیب، تعامل بیشتری با مخاطبان ایجاد کند. در این میان، هوش مصنوعی به عنوان یک فناوری پیشرفته، تحولات بزرگی را در زمینه نگارش محتوای سئو ایجاد کرده است. این فناوری با توانایی تحلیل داده‌ها و ارائه پیشنهادهای دقیق، راهکاری نوین برای تولید مقالات بهینه‌سازی شده فراهم کرده و فرآیند تولید محتوا را سریع‌تر و کارآمدتر ساخته است. نوشتن مقالات سئو با هوش مصنوعی به بازاریابان و نویسندگان کمک می‌کند تا با دقت بیشتر و زمان کمتر، محتوایی تولید کنند که هم برای کاربران جذاب باشد و هم برای موتورهای جستجو بهینه شود. در حال حاضر، هوش مصنوعی (AI) به‌طور گسترده در صنعت تکنولوژی و ارتباطات مورد استفاده قرار می‌گیرد. به عنوان مثال، در تولید محتوا، استفاده از تکنیک‌های هوش مصنوعی می‌تواند به افزایش بهره‌وری و سرعت کمک کند.

از این رو، به جای نگرانی از آسیب به سئو، باید توجه ویژه‌ای به کیفیت و ارزش محتوای تولیدی داشته باشید. اگرچه ابزارهای هوش مصنوعی می توانند به سرعت محتوا تولید کنند، اما همچنان برای اطمینان از صحت و مرتبط بودن به نظارت انسانی نیاز دارند. الگوریتم‌های هوش مصنوعی ممکن است به طور کامل موضوعات پیچیده یا ظرایف زمینه‌ای را درک نکنند که منجر به عدم دقت یا محتوای غیر عملی می‌شود. هوش مصنوعی (AI) به طور قابل توجهی روش تولید محتوای دیجیتال را تغییر داده است. استفاده از این روش شامل استفاده از الگوریتم های پیشرفته و یادگیری ماشینی برای تولید محتوای نوشتاری، بصری یا صوتی با کمترین مشارکت انسانی است. این فناوری می تواند حجم زیادی از داده ها را تجزیه و تحلیل کند و الگوهای زبان را برای تولید محتوای منسجم و مرتبط درک کند.

این فناوری با تحلیل کلمات کلیدی و رفتار کاربران، به تولید محتوای هدفمند کمک می‌کند که به‌راحتی در نتایج جستجو دیده شود. بهبود سئو با هوش مصنوعی، شانس دیده شدن برند شما را افزایش می‌دهند و اعتماد مشتریان را تقویت می‌کنند. به طور خلاصه، تولید محتوا با هوش مصنوعی یک ابزار قدرتمند برای بهبود رتبه‌بندی سایت‌ها در موتورهای جستجو است و می‌تواند به بهبود تجربه کاربری و افزایش نرخ تبدیل کمک کند. Surfer SEO  یکی از محبوب‌ترین ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی برای بهینه‌سازی محتوای وب است. این ابزار با تحلیل محتوای صفحات برتر در نتایج جستجوی گوگل، به شما کمک می‌کند تا محتوای خود را بهینه کنید و رتبه بهتری کسب کنید.

الگوریتم‌های هوش مصنوعی برای «یادگیری» از داده‌های موجود و تکثیر آن‌ها تا حد امکان طراحی شده‌اند، به این معنی که اگر از محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی استفاده کنید، در خطر متهم شدن به سرقت ادبی قرار می‌گیرید. در حالی که هوش مصنوعی می‌تواند داده‌های دقیقی را در اختیار ما قرار دهد، نمی‌تواند نتایجی را که حاوی احساسات انسانی است تولید کند. تولیدکننده‌های متن هوش مصنوعی (AI) می‌توانند کپی فوری پر از اطلاعات مفید را ارائه دهند، اگرچه همچنان به برخی تنظیمات یا اصلاحات از سوی یک کارشناس محتوا نیاز دارد. این کار نیاز به تحقیق و طوفان فکری را از بین می‌برد، زیرا فقط باید موضوعی را به مولد هوش مصنوعی بدهید تا به صورت خودکار شروع به تولید محتوا کند. هدف شما باید استفاده از هوش مصنوعی برای تنظیم قطعه خود برای موفقیت، ارتقاء محتوا و صرفه جویی در زمان باشد.

اگه ۹۰ درصد از کل محتوای نتایج جستجو، محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی نامرغوب باشه، خیلی بد میشه چون همه ما میدونیم که هوش مصنوعی ناقصه. همچنین، محتوای تولید شده با هوش مصنوعی را حتماً از نظر گرامری و املایی بررسی کنید تا خطایی در آن وجود نداشته باشد. همچنین، بهتر است لحن و سبک محتوا را با توجه به مخاطبان خود تنظیم کنید تا محتوای شما برای آنها جذاب باشد. کمک گرفتن از ابزارهای هوش مصنوعی در کنار ابزارهایی مانند Google Trends و SEMrush برای شناسایی Entity موثر هستند. از دیگر نمودهای انتیتی در SERP، می‌توان به خوشه‌های نیت (Intent Clusters) اشاره کرد.

سپس، تنها کافیست متن مورد نظر خود را وارد کنید و تصویر دلخواه خود را توصیف کنید. اگر تصمیم بگیرید ساخت ویدئو را به دیگران بسپارید، ممکن است هفته‌ها منتظر تحویل نهایی باشید و هزینه‌های سنگینی بپردازید. اگر هم بخواهید خودتان دست به کار شوید، نیاز به تجهیزات گران‌قیمت و مهارت‌های پیچیده در فیلم‌برداری و ویرایش ویدئو دارید. آنها تمایل دارند توانایی خواندن بین خطوط و جمع آوری قطعاتی که نیاز به درک رفتار انسان دارند را نداشته باشند. اگر بتوانید با یک پلتفرم پیچیده‌تر کار کنید و به اندازه داده‌های مشتری که در دسترس دارید به آن کمک کنید، ممکن است شخصیتی بهتر از آنچه که برای شروع فکر می‌کردید، باقی بمانید. اما اگر هدفی برای آن محتوا وجود نداشته باشد، محتوای بیشتر همیشه راه حل نیست.

این امر به ویژه برای سازندگان محتوا که می خواهند از هوش مصنوعی استفاده کنند صادق است. حالا با گسترش دسترسی چت بات OpenAI ، امکان دریافت درخواست ها از واتساپ در این هوش مصنوعی فعال شده است. در همان ابتدا سایت به دو زبان فارسی و انگلیسی در دسترس بود تا علاوه بر خدمت دهی به فارسی زبانان عزیز، بتوانیم در سطح بین المللی نیز فعالیت کنیم. هدف از ایجاد این سایت این است که هر شخصی که بخواهد طراحی سایت را، مخصوصا با وردپرس یاد بگیرد، تمام نیاز های او در فصل وردپرس رفع شود. با اومدن هوش مصنوعی در دسترس عموم، یک سیل از ابزارهای جدید سئو به بازار اومده.

در پایگاه‌های داده رابطه‌ای (در گوگل یا قدیمی‎‌تر از آن در Freebase) اطلاعات داخل هر شناسه، با هم شباهت‌های معنایی دارد (semantic similarities). از طرفی موجودیت‌های مختلف نیز از طریق هم‌پوشانی و ارتباطی که با هم دارد، به هم متصل شده‌است. اما بعد از ۷ روز باید یک آدرس اختصاصی مانند myshop.ir برای سایت‌تون انتخاب کنین. کپی‌رایت © ‏ کلیه حقوق این وبسایت متعلق به وبسایت رادزاد بوده و هرگونه کپی برداری از مطالب آن، بدون ذکر منبع ممنوع می باشد. شما تعدادی استودیو با امتیازهای عالی و پیشنهادهای معارفه‌شون رو به همراه فاصله پیاده‌روی دریافت می‌کنید. این ابزار محدودیت ۵۰۰ درخواست در ماه دارد، که برای استفاده انفرادی یا تیم‌های کوچک مناسب است، اما ممکن است برای تیم‌های بزرگ کافی نباشد.

این نرم افزار به گونه ای طراحی شده است که از منابع محبوب و بهینه شده برای سئو برای ایجاد محتوای متناسب با موضوع مورد نظر شما استفاده کند. هوش مصنوعی سئو ابزاری قدرتمند است که می تواند به شما در تولید محتوای با کیفیت و بهینه شده کمک کند. با این حال، باید به یاد داشته باشید که این فناوری هنوز کامل نیست و نیاز به نظارت و ویرایش انسانی دارد. با استفاده از این تکنیک ها، شما می توانید محتوایی را تولید کنید که به صورت بهینه برای موتور های جستجو بهینه شده باشد و در نتیجه بهبود رتبه وب سایت خودتان در نتایج جستجوی گوگل را تجربه کنید. ابزارهای تولید تصویر هوش مصنوعی، قادرند تصاویری خلاقانه و جذاب بر اساس دستورالعمل‌های شما تولید کنند. این ابزارها به شما کمک می‌کنند تا برای محتوای خود تصاویر اختصاصی و منحصر به فرد ایجاد کنید، بدون اینکه نیاز به استخدام طراح گرافیک داشته باشید.


خرید دوره آموزش سئو کلاه خاکستری